VIDEO/ Municipalitatea nemulțumită de activitatea furnizorului de agent termic din Botoșani

VEZI STIREA ÎN FORMAT VIDEO

Municipalitatea se declară nemulțumită de activitatea furnizorului de agent termic din Botoșani. Viceprimarul Bogdan Buhăianu a solicitat conducerii Modern Calor o situație privind numărul de abonați, atât persoane fizice cât și agenți economici, iar concluzia a fost că societatea pierde clienți pe bandă rulantă, ceea ce afectează serios cifra de afaceri. Potrivit viceprimarului, la clienții casnici, spre exemplu, numărul debranşărilor este de cinci ori mai mare decât cel al branșărilor.

” În anul 2019 au fost 53 de apartamente noi, branșate, persoane fizice, iar în 2020 doar 42, deci un număr în scădere ceea ce nu este normal. Numărul de apartamente
debranșate 254 de apartamente în 2019.”, a declarat viceprimarul Bogdan Buhaianu

Dacă în 2019 societatea a câștigat 6 clineți noi din rândul persoanelor juridice, anul trecut o singură firmă s- a branșat la sistemul centralizat de termoficare,în timp ce alte 4 u renunțat a contracte. Viceprimarul acuză management defectuos la Modern Calor.

” Din păcate marketingul comercial de la această societate nu reușește să adapteze oferta la condițiile de piață. Putem să ne întrebăm unde va duce acest fapt. Această societate are o investiție în ultimii ani de 45 de milioane de euro în rețeaua principala. Căutăm surse pentru a dezvoltă și rețeau secundară care face legătură cu utilizatorul final” , concluzionează viceprimarul Buhaianu.

Societatea de termoficare se află în perioada de stabilire a unei noi conduceri. Contractele de mandat pentru membrii Consiliului de Administraţie expiră în luna martie. La fel și mandatele directorului economic și directorului general, cel din urmă fiind prelungit cu 4- 6 luni, până la organizarea concursului.