După două săptămâni de la învestire, cei doi viceprimari ai municipiului Botoşani și-au primit atribuţiile. Astfel, în sarcina viceprimarului Cosmin Andrei, revin următoarele : ofiţer de stare civilă, protecţie civilă – situaţii de urgenţă, toaletarea arborilor, instrumentarea documentelor în ceea ce piveşte atestatele de producător, documentele pentru acordarea ajutoarelor pentru încălzire, autoritate tutelară, asistenţă socială, coordonarea activităţii de picnic conform legislaţiei în vigoare, administrarea pajiştilor, coordonarea compartimentului informatic, raportarea statistică, evaluarea pagubelor produse culturilor agricole, activitatea de salubrizare. Iar atribuţiile viceprimarului Marian Murariu sunt: ofiţer de stare civilă, elaborarea Planului Urbanistic General şi regulamentului local de urbanism ale municipiului Botoşani, coordonarea activităţii Direcţiei de Urbanism, inclusiv semnarea certificatelor de urbanism, autorizaţiilor de construire şi adeverinţelor de recenzare, coordonarea activităţii Serviciului patrimoniu, semnarea documentelor vizând administrarea domeniului public şi privat al municipiului Botoşani, coordonarea activităţii Compartimentului agenţi economici, coordonarea lucrărilor de întreţinere şi reparaţii străzi, coordonarea activităţilor privind intervenţiile şi racordurile la reţelele edilitare, coordonarea activităţii din domeniul serviciilor comunitare de utilitate publică privind alimentarea cu apă, organizarea activităţii privind serviciile comunitare de utilitate publică privind gazele naturale, organizarea activităţii privind serviciile comunitare de ordine publică privind canalizarea.

























