Reprezentanţii Spitalului Judeţean Botoșani vor să ia măsuri pentru a evita aglomeraţia. Potrivit managerului Spitalului Judeţean, Corneliu Mihai, zilnic se formează cozi la spital, din cauza medicilor de familie care nu fac o triere a cazurilor şi dau numeroase trimiteri la medicii specialişti, dar şi a doctorilor din spitale. Fiind prea puţini, aceştia nu reuşesc să consulte bolnavii și sunt puşi în situaţia de a veni de mai multe ori pentru programări. Anul viitor, la Spitalul Judeţean va fi instalată o centrală telefonică modernă, iar programările pacienţilor vor putea fi făcute şi de medicii de familie prin telefon. „Se stă mult la rând pentru că nu am medici suficienţi pe anumite secţii. Este o situaţie în care trebuie să lucrăm şi noi, şi medicii de familie, în aşa fel încât să evităm acea aglomeraţie. Medicul de familie, de exemplu, va putea da un telefon să întrebe dacă se poate sau nu face programare săptămâna aceasta, pentru a nu mai trimite pacientul dacă nu e urgenţă” a declarat managerul Corneliu Mihai. Reprezentanţii spitalului au decis şi suplimentarea personalului care lucrează la internări.
